Katuza

Iar si iar, acelasi…

Posted on: Iunie 29, 2017

Salut ba! Am prins si eu niste ferestre si cred c-am sa-mi fac un obicei sa scriu cateva prostioare saptamanal. Sunt in Anglia. De la ultimul post, tot p-aici. Rup! E viata cum ti-o imaginezi cand pleci incoa. Dar va rog nu fiti tampiti. Asa cum in mai toate tarile e greu (in afara de tarile nordice – care si daca imparti ziare, iei peste 2000) asa este si aici si insist sa va spun din nou: ORIUNDE E GREU DACA NU STII SA FACI NIMIC (si chiar si atunci te salveaza permisu de conducere). Lumea in general e rece, individualista. Cu munca, cu astea, ce sa spun: iei caramida pe luna dar o cam dai inapoi, ramai cu cateva sute. Cu furatu stiu ca mai supravietuiesti, dar si cand intra-n tine, te da inapoi 1 an (avocati, cauta iar casa, iar masina). In ceea ce ma priveste, pot sa spun ca sunt bine. Mi-am adus pa’ prietena mea si mi-am schimbat stilul, zici ca am 73 ani. Mai am cateva probleme printre care amintesc tigarile, pariurile si unele licori cu multe grade. Dar slab, sunt departe de Catutzah ala beton de mai acu ceva ani. Asa in linii mari sper c-am raspuns la intrebarea „Ce mai faci ba, tampitule?”. S-au intamplat multe, traim multe dar nu vrea sa intru in subiecte si sa comentez, pentru asta este plin Facebooku. Doar am asa, ca de obicei, niste pareri despre una alta care stiu ca nu ajuta, nu au impact. Tocmai din acest motiv, decartez.

  1. SIMONA HALEP – o nenorocita frumoasa care se joaca cu noi. Ba rupe, ba e proasta de da-n gropi.
  2. GIGI BECALI – L-am iertat aproape de toate. De cand a iesit, eu nu mai am ce sa-i  reprosez.
  3. IOHANNIS – Fler, dar in Romania noi meritam sa conduca PDSR/FSN si sa ne micsoreze salariile si sa mareasca preturile + benzina 9 lei/L. Ca lumea tot ar face un jar in weekend si ar rade.
  4. DAN VOICULESCU – Nu ma poate suspecta nimeni ca imi place dar eu i-ash da drumu in 2019 cu interdictia sa mai apara la TV.
  5. PETROLUL – Aici as avea 20-30 de subpuncte, dar marchez doar 2. Prima oara imi doresc langa baiatu de Veolia inca un om serios si foarte bogat care sa bage 5 milioane anual. Al doilea punct, este legat de suporteri. Normal ca-i vad pe cei vechi in primele randuri, dar sunt si catziva pe care eu ii rugam in 2005 sa vina sa vada un meci. Pula.
  6. FOTBALUL – Pai noi nu avem apa curenta in unele baze de antrenament si vrem sa avem fotbal in Romania? Sa ramana Daum 5-8 ani, dupaia sa tragem linie. Pentru cei care au vazut sub 50 meciuri in viata lor si vor ca Daum sa plece, reamintesc: penalty ratat in min 96 la 1-1 cu Muntenegru. Ratare de pe linia portii Enache in Kazahstan, s-a terminat 0-0. Primele 2 goluri din ambele meciuri cu Polonia sunt luate cu largul concurs al unor jucatori foarte slabi cu care suntem NEVOITI sa jucam.
  7. VADIM TUDOR – mereu cu mine unde merg. Nu cred ca ne vom da seama niciodata ce mare sansa am pierdut in 2000.
  8. MULTE ALTELE – Revin.
Lasă un răspuns

してるよ

Suntem cu sufletul aproape de confratii nostri din Japonia. Sa dea Dumnezeu ca rugile noastre sa fi ajuns la destinatie. Sunt cu inima alaturi de ei ! RESPECT JAPONIA

Important!

Peste 2 sambete, mai precis 26 Martie selectionata de fotbal a Romaniei sustine in Bosnia cel mai important meci din grupa noastra de calificare. Cred c-o sa fie nebunie si la carciumi si la mine acasa, asadar cine vrea sa vada meciu la mine, sa lase mesaje p-aci ca sa stim cum ne organizam. Hai Romania!

IMPORTANT 2
Ieri am primit raspuns in urma sesizarii Primarului asupra unor aspecte neobisnuite din orasul meu, Ploiesti. Acesta m-a asigurat in scris ca soseaua traseului 101 din zona Stadion Ilie Oana - Gara de Sud va suporta lucrari de reamenajare.

Cauta ce te intereseaza!

99 Designs

Need a Logo Design? Try 99designs
