Katuza

Revenire

Posted on: August 27, 2013

N-am mai scris, mi-a fost lene si nici nu am mai avut despre ce. Politica a reusit sa ma instraineze tare de tot, poate doar mistourile lui Basescu despre Crin ma mai amuza si ma fac sa zambesc. Doamne, ce bou e Crin! Despre fotbal, nu prea se cade sa-mi racesc gura de pomana, as scrie romane daca ar fi pe bani, dar nu vad rostu altfel. In schimb, am fost in Anglia. Am fost suparat ca n-am mai stat 2 saptamani in plus ca sa prind si meciul Petrolului la Swansea, dar asta e. Am fost in trecut in multe din tarile Europei, insa Anglia este de departe cea mai smechera. Totul este pus la punct, desi la prima vede ai impresia ca totul este lasat de izbeliste. Nu! Infracstructura…tot ce trebuie. Binenteles, cu munca mai greu, de la 1 ianuarie 2014 or sa dea drumul romanilor la liber drept de munca, insa dupa parerea mea va fi o mare graseala si in scurt timp, vor repune restrictiile. Englezul de fel, e un animal domestic, dar daca bea prin pub 5-6 paharele (sau halbe in ziua meciului) se face salbatic: se bate, devine rasist si nu-l intereseaza daca sta 2-3 nopti in arest pentru ca a scuipat si batut usor niste negri, pakistanezi sau est europeni. Dar cu toate astea, daca sti a comunica cu ei, n-ar trebui sa ai treaba. Diferenta dintre Romania si Anglia este data si de apropierea de cetatean. Daca acolo Statul nu stie cum sa te mai ajute in orice problema si nimic nu este lasat nesolutionat in timp util, la noi lucrurile stau exact invers, plus ca au felurite variante prin care poti reclama ofiterii care sunt desemnati sa te ajute (cum este la noi carticica cu “sugestii si reclamatii” hahahah care n-o citesc sefii niciodata). In fine, nu prea-mi face placere sa laud alte tari, dar cand vine vorba de Anglia este cu totul altceva. Si din pacate, maestru Brucan n-a avut dreptate cu cei 20 de ani care avem nevoie sa ne aliniem la nivelul european. Eu am ajuns la concluzia clara, bazata pe miliarde de argumente ca, Romania nu va reusi NICIODATA sa fie in front cu Anglia si Germania. Restu tarilor au dat dovada pe partcurs de slabiciuni, dar acestor 2 tari n-ai ce sa le mai faci. Sunt nemti care muncesc in Anglia si englezi care muncesc in Germania…ii doare-n banana. Un neamtz mi-a zis pe aeroport “imi place mie mai mult Anglia ca zona de relief, banii tot aia ca-n Germania ii iau…nu m-am dus la mai bine” …am ras mult. Dar l-am facut sa rada inapoi cand i-am zis, la misto, ca si eu tot dupa formele de relief am venit (Anglia este la ani lumina de Romania ca frumusete geografica). Ne scufundam tot mai sigur dar lumea este ok. Gata, am sa revin cu ce-am facut in UK. Vreau un pic sa imi dau cu parerea despre  fotbal. Ma duc la Giurgiu la meciul pe care echipa mea l-a jucat acolo. Organizare mai de cacat n-am mai vazut. Nu ne-au lasat sa intram la timp, 100 au ramas p-afara, am venit dupa ei la poarta, dai imbranceala si scandaluri dupaia i-au lasat si pe aia dar am revenit in tribuna dupa pauza. Ce frumos!  Petrolul incepe sa joace vad, ceea ce nu ma asteptam, n-am ce sa zic ..doamne ajuta Capra sa reuseasca desi sunt pesimist. De Steaua nu vorbesc, iar returul cu Swansea ar trebui luat ca o sarbatoare, un revelion pentru toti petrolistii. Printre putinele chestii care m-au surprins placut de la revenirea mea acasa au fost vestile de la tenis. Simona si Sorana (le-ash numi “killer sis”) joaca un tenis neromanesc (oricum nu le-a ajutat nimeni din Romania…totul a inseamnat o munca criminala atat a lor cat si a parintilor) , un munca, care iata, readuce tenisul feminin in plutonul fruntas al WTA. Doamne ajuta la US Open sa facem o figura frumoasa, mai ales ca tragerea a fost una buna. In fine, revin cu scrisu mai frecvent. Va pup pe suflet ! 🙂

Lasă un răspuns

してるよ

Suntem cu sufletul aproape de confratii nostri din Japonia. Sa dea Dumnezeu ca rugile noastre sa fi ajuns la destinatie. Sunt cu inima alaturi de ei ! RESPECT JAPONIA

Important!

Peste 2 sambete, mai precis 26 Martie selectionata de fotbal a Romaniei sustine in Bosnia cel mai important meci din grupa noastra de calificare. Cred c-o sa fie nebunie si la carciumi si la mine acasa, asadar cine vrea sa vada meciu la mine, sa lase mesaje p-aci ca sa stim cum ne organizam. Hai Romania!

IMPORTANT 2
Ieri am primit raspuns in urma sesizarii Primarului asupra unor aspecte neobisnuite din orasul meu, Ploiesti. Acesta m-a asigurat in scris ca soseaua traseului 101 din zona Stadion Ilie Oana - Gara de Sud va suporta lucrari de reamenajare.

Cauta ce te intereseaza!

99 Designs

Need a Logo Design? Try 99designs
